dimecres, 9 de febrer del 2011

Cursa Open BMW btt de Llambilles

El meu primer contacte amb un open btt ha tingut moments per tot, emocions, sensacions, averies, satisfaccions, etc... Emocions perquè sempre fa gràcia estar al mitg de tant nivell, allà a linea de meta, amb els nervis que encara no vulguis demostrar, son allà, les sensacions no van ser les mateixes que com un entreno per aquì.

De seguida em vaig adonar que les cames no les tenia igual que sempre, peró tampoc tant malament com altres dies, el circuit era guapo peró va ser bastant dur, per les zones desglaçades, per una pujada que diuen que era del 31% durant una bona estona, perquè pedales i amb el fang no et mous de lloc, amb el següent desgast que porta aquests esforços ,i  t`adones que aquest no és el teu terreno, masses rius a travessar. 

I el final per arrodonir-ho trencada de cadena, caminar 2 o 3 quilómetres, i encara sort que vaig trobar un home d`espectador que portava tronxa-cadenes i em va ajudar per acabar els 3 quilómetres que em faltaven.

Al final satisfet per acabar amb 2h 44min. i veure els meus nens esperant, vaig patir "com tothom" i moments gaudint, i donant graciès per no caure i el diumenge a Lladó, si no hi ha res de nou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada