dimarts, 10 de maig del 2011

terra de remences

Ja la tenim al sac, aquest ès el primer pensament que em va arribar al cap em creuar la meta,
fer terra de remences a set una dedicatoria a una promesa que hem vaig fer , quan vaig veure 
al meu pare a patir tant amb la seva malaltia, i llavors a la meva nena amb 1 mes de vida , ja va 
saber que era posarse amb mans dels metges , proves i punxades, així que per ells và.
Vaig arribar disabte a buscar el dorsal i xip i la sorpresa va ser que no m`ho entregaven per
descuidarme la llicencia a casa,comencem bè ,al final per sort i enxufe me la dona , primera prova
pasada,. nosè si pasa a tothom peró la nit sempre costa adormirse i et despertes varies vegades
pensant que ja es hora, nervis?. segur que si...
arribo a st esteve , aparquem i marxan em descuido el rellotge gps a sobre el cotxe, a 5 minuts abans
de començar ja corria, peró a peu,, comencem i ja havia perdut el meu company així que sol començo
a tirar i veig un amatstrong, (lobostrong) ens varèm presentar , peró amb els nervis de la sortida tothom
a de tenir mil ulls, així que varem parlar al acabar, un plaer lobo,
 per sort em trobo en jordi pla que varèm anar plegats fins que baixant a coll de canes a 68 per hora
explota la roda del darrera ,vaig tardar 20 minuts a tornar a pedalar,i perquè el cotxe d`assistència em va
ajudar,tornar a pedalar, desprès d`una punxada  costa bastant , perds ritme, grup, temps,ganes ,etc,,,
peró jo cap a bracons sense pensarmo, vaig pujar a poc a poc, em costava agafar ritme i les cames trixades,
peró corono mès bè del que m`esperava a dalt cambio bidons , menjo una mica i avall que fa baixada,
fins a manlleu vaig arribar força bè peró   pujant a cantonigrós vaig començar a patir els km. vaig tenir
d`agafar el meu ritmillo per arribar al proxim avituallament,i el ritme era bastant patetic la veritat,em
pasava tothom.
desprèsde 20 talls de taronga 2 pastes i gatorade , ja no`em va pasar ningú mès,
 varem coronar coll de condreu
i una baixada d`uns 12 km a fondo fins veure la meta,
ara a gaudiro i a esperar un altre objectiu.

p.d.  gràcies per ajuadrme,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada