divendres, 2 de març del 2012

Divendres: Taradell-Viladrau-Taraell

Per fi, desprès de fer bastantes sortides amb montanya sol, avùi  e surtit acompanyat, hem sortit amb en David i ha triat la ruta ell, pensava que triaria una ruta per anar fen peró el tio ès presenta i diu que li fa gràcia
 Viladrau, aixó vol dir pujar bastant,i baixar poc,  no estava preparat per aquesta ruta avui, peró ès veu
que toca aixó avui. Hem sortit de casa direcció la Codina i cap a dalt la roca , hem anat direcció cap de provincies i cap a la casa d`espincella ,en david m`ha ensenyat un camì que s`agafa just abans d`arribar
a la casa a la dreta i et porta cap al club de polo, allà hem pujat cap a viladrau pasant pel costat de la
casa del famós bandoler,"Serrallonga" , aquest tram ja e vist que les cames no anaven del tot fines peró no
extranya durant la semana e pujat 2 cops a matagalls xic i encara no porto molts km a les cames, hem arribat a viladrau i hem parat 5 minuts a agafar aigüa a la font de la plaça i tornemi que no a estat res, anem a buscar
el camí que baixa cap a la cantina, una pista que puja i baixa i que sempre agafo mitja pajara, la pista bastant seca ,hem baixat ràpid  cosa que a fet que surtis a sobre un marge sense conseqüencies , peró el susto ja el tenia, hem anat a les guilleries i hem pujat cap a puiglagulla i hem anat a baixar pel pantano de taradell per acabar baixant i cap a casa. hem falta bastant  peró força be ,
38km.    2h33minuts        14,8km/hora           1332 metres de desnivell.