dijous, 15 de març del 2012

Ens en sortirem!!

Amb un temps que et fa pensar que estèm al mes de  març, més aviat diriem que al mitgdia estem a finals de maig o juny , val la pena aprofitar...  no estic a les millors condicions pel tema alergia peró ès inevitable no sortir, perquè estàs a casa i et menges les ungles si no pots sortir i aprofitar el sol que fa .
E sortit direcció fins a dalt a goitallops  i ja e vist que les cames s`agarrotavem mès de la raó, encara que els temps que tinc marcats per allà sempre on paso hem donàven semblans als de sempre , e continuat cap a la collada i cap a puiglagulla baixant per la carena fins a sant julià i a sant marc e anat a buscar el corriol que et porta cap a la pujada de rocafarigola on allà ja he notat un cansament que no era normal a les cames , aixó ès degut a l`alergia que tinc que aquests dies m`ha fet respirar mès profundament, mès  vegades de la raó i tinc la musculatura toracica inflamada i con vaig a dalt de pulsacions al estar imflamada hem fa mal el pit i repercuteix a les cames perquè no ventilo prou, ès tot una cadena , peró ens ensurtirèm de tot i d`aquí unes semanes si no hi ha res de nou ja haurà pasat.. aixó si amb paciencia, perquè mirant aquests dies  de sol qui no te la intenció de cambiarse i sortir?
anims a tothom.

1h 35 min.          25km.     15,5km/h         650 metres desnivell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada